Odpowiadamy na Wasze pytania

W odpowiedzi na różne pytania i problemy stworzyliśmy FAQ, które mamy nadzieję odpowie na Wasze wszystkie pytania. Jeśli nadal coś będzie niejasne – dajcie nam znać:)

Na czym będę mógł/a korzystać z Pandalajka?
Pandalajka będzie aplikacją webową, to oznacza, że będzie to narzędzie, z którego będziesz mógł korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox, IE, Safari)

Czy z PandaLajka będę mógł korzystać za pomocą telefonu komórkowego?
Na razie będziesz mógł z naszego narzędzia korzystać za pośrednictwem przeglądarki w Twoim telefonie. Mamy nadzieję, że dzięki Waszemu wsparciu uda się również stworzyć aplikację mobilną.

Po co mi PandaLajka? Przecież mogę korzystać ze standardowych czytników RSS, narzędzi do analizowania działań w Internecie.
Oczywiście, że możesz i bardzo gorący do tego zachęcamy! Celem PandaLajka jest jednak skupienie kilku funkcji przydatnych dla NGOsów w jednym miejscu, a także zaprezentowanie niektórych danych w formie przydatnej dla konkretnego typu organizacji .

Dla kogo jest PandaLajka? Dla początkujących czy bardziej zaawansowanych?
PandaLajka jest dla wszystkich! Mamy nadzieję, że każdy znajdzie w niej informacje, które przydadzą się w jego pracy. Dla osób początkujących największą zaletą aplikacji będzie wspólne tworzenie strategii i rady, które dostanie od systemu i od naszych ekspertów. Osoby bardziej zaawansowane w działaniach w mediach społecznościowych na pewno ucieszą się z posiadania wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu i możliwości Analizy porównawczej , sieciowania się z innymi organizacjami, które mają podobną misję.

Co to znaczy, że narzędzie będzie spersonalizowane?
Przy rejestracji do serwisu podasz informacje dotyczące profilu Twojej działalności, miejsc w sieci, w których już działasz(np. strona internetowa, blog, profil na facebooku), celów Twojego bycia w Internecie. Dzięki temu informacje, które dostaniesz w panelu (ważne daty, fanpage innych organizacji, wskazówki, rady od ekspertów, monitoring internetu) będą jak najbardziej indywidualne. Śmiało możemy powiedzieć, że żadna organizacja nie będzie mieć takiego samego panelu.

W jaki sposób będą spersonalizowane informacje, które dla mnie przygotujecie?
Przy rejestracji podajesz słowa klucze charakteryzujące Twoją działalność – z każdym słowem kluczem wiążą się ciekawe daty ważne właśnie dla Twojego typu działalności. Na przykład organizacja zajmująca się medycyną zostanie uprzedzona, że już wkrótce dzień położnika i warto wysłać życzenia współpracującym położnym. Wiemy, że nie musimy Wam przypominać, co jest 1 czerwca, ale w natłoku zajęć zapominamy, że warto byłoby przygotować z tej okazji jakąś ciekawą grafikę. Dzięki PandaLajka takich problemów już nie będziecie mieć.
W czasie rozmów z innymi organizacjami, szczególnie tymi mniejszymi, lokalnymi dowiedzieliśmy się, że ważna dla nich jest współpraca, sieciowanie się i czerpanie z dobrych praktyk innych. Na podstawie słów kluczy, które wybierzecie na początku – zaproponujemy Wam inne organizacje, które zajmują się takimi samymi działaniami. Posty tych właśnie organizacji będziecie mogli codziennie obserwować w PandaLajka.
Wskazówki Sotrender uzyskacie po tym jak podacie nam swój fanpage. Dzięki temu dowiecie się: w jakich godzinach macie największe zaangażowanie, jakiego typu posty są dla użytkowników najciekawsze, jakie dni są dobre do publikowania przez Twoją organizację.

Monitoring Internetu od SentiOne to strumienie informacji pokazujące konkretne wpisy w Internecie (tak tak calutkim!), w których pojawia się istotna dla Waszej organizacji fraza. Wy na początku wybieracie słowa klucze charakteryzujące Waszą działalność, a my dokładamy do nich po kilkanaście/kilkadziesiąt fraz, które wiążą się z Waszymi działaniami i których internauci mogą używać mówiąc o tematach Waszych działań.

Rady od ekspertów – Od kilku tygodni tworzymy algorytmy, które łącząc w różny sposób informacje podane przez Was – proponują Wam konkretne rady jak lepiej działać w mediach społecznościowych. Ale to nie wszystko! Po rejestracji i stworzeniu konta – informacja o nowej organizacji w bazie dociera do naszego eksperta, który jeszcze raz analizuje podane przez Ciebie dane i tworzy dla Ciebie własne rady.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s