Z pamiętnika testera, czyli podsumowujemy pierwszą fazę testów

W ubiegłym tygodniu wybiło 100 błędów i usterek, które trzeba poprawić, zmienić lub w ogóle usunąć, żeby PandaLajka była kochana i lepiej rozumiana przez świata. Większość poprawek  jest już wdrożona i jesteśmy coraz bliżej oddania naszego wymarzonego narzędzia w Wasze ręce. Dzisiaj chcielibyśmy Wam opowiedzieć trochę o wnioskach, które mieliście i o tym jak staraliśmy się uprościć Waszą przyjaźń z Pandą.
5
  • Najczęściej pojawiającym się problemem był to, że zanim dochodzi do samego narzędzia oferującego mu jakąś wiedzę – sam musi wypełnić zbyt dużo kroków. 
Z jednej strony to rozumiemy, bo przecież każdy z nas się pali do tego, żeby już zobaczyć, co ta Panda może nam dać, ale przecież te pierwsze kroki to też przecież bardzo ważny element, bo dzięki nim – Wy możecie raz jeszcze zastanowić się nad strategią swoich działań, a my mamy informacje, które pozwolą nam dać Wam jak najbardziej spersonalizowane elementy. Co zrobiliśmy? Staraliśmy się więc uprościć język, którym się posługujemy w pierwszych krokach, tak żeby przejście przez nie było jak najmniej bolesne. Rozbiliśmy je także na mniejsze ekrany, których niestety jest teraz więcej, ale za to nie sprawiają już takiego złego wrażenia jak na samym początku. Dodatkowo w mailach i już od samego początku uprzedzamy użytkowników, że warto zaparzyć kawę i usiąść wygodnie,  bo to naprawdę trochę potrwa, a wypełnienie wszystkich kroków jest naprawdę ważne. Co jeszcze zrobimy? Przede wszystkim będziemy dalej Was edukować w mediach społecznościowych i na blogu i opowiadać o kolejnych krokach i po co tak właściwie te pytania zadajemy.
n1
  • Przyzwyczajacie się do treści, które już są. 
Z każdą organizacją będzie przyrastać ilość treści, które będzie można znaleźć w PandaLajka, ponieważ każdy fanpage dodany przez użytkowników dodawany jest do listy stron z danej kategorii, a następnie pokazuje się innym organizacjom z tej samej branży. Cały czas pracujemy nad nowymi radami, grafikami, blogami i stronami z cennymi technologicznymi radami.
4
  • Czasem nie wiecie, co z tym wszystkim zrobić. 
Razem z Wami postanowiliśmy uprościć nazewnictwo z bardzo enigmatycznego na takie, które prosto z mostu mówi o co chodzi, do  wszystkich boksów dodaliśmy „i” informujące, co w tym miejscu znajdziecie, no i oczywiście zaczynamy pracować nad stroną z supportem -> https://pandalajka.wordpress.com/informacje– tam już wkrótce znajdziecie więcej informacji jak sobie poradzić z pojawiającymi się problemami.  Już wkrótce (w mediach społecznościowych i mailingach) zaczniemy pokazywać Wam inspiracje podpowiadające jak w ciekawy sposób  wykorzystać dane, które Wam udostępniamy.
2
  • I co jeszcze? 
Chcielibyście, żebyśmy wprowadzili możliwość dodawania nowych widgetów oraz możliwość zmieniania kolejności lub ukrywania tych, które już są. Cóż możemy powiedzieć? Pracujemy nad tym! Ale najpierw szukamy środków/inwestor/grantu, który nam to umożliwi. Chcecie nam pomóc? Napiszcie – kontakt@pandalajka.pl. 
Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s